14-04-2011, 14:26
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30-10-2011 17:21 przez albatros.)
|
|
|
|
Kilka pytań dotyczących Wave II, bada oraz GPS
Witam
Przejdę odrazu do sedna zastanawiam sie nad kupnem s8500 lub s8530 jako iż nie posiadałem nigdy jakiegoś wypasionego telefonu i jestem zielony mam kilka pytań.
Czy te telefony w zasadzie to różnią sie tylko rodzajem wyświetlacza i i jego wielkością? Na jakiej zasadzie działa GPS czy jest juz w telefonie wgrany gotowy do użycia? Czy on sam sie lączy z satelitą wszystko za free czy potrzebuje do tego internet lub mozna uzyc wi fi ? Ile dni mniej więcej bateria jest wstanie wytrzymać i czy sie ją formatuje?
|
|
|
|
14-04-2011, 16:01
|
|
slawek.u (Super Moderator)
- Liczba postów: 481
- Model telefonu: Wave
- Operator: Play
- Wersja firmware: LA1
- Reputacja: 102

|
|
|
|
RE: Kilka pytań dotyczących wave 2 , bada oraz gpsa
Ogólnie telefony różnią się tylko wielkością.
Tak, GPS potrzebuje połączenia z internetem, ale są to groszowe sprawy.
Baterii nigdy się nie formatowało, a jedynie starsze typy baterii się formowało, ale nie robi się już tego od jakiś 10 lat.
A ile trzyma.?.to zależy od intensywności używania, jest o tym temat na forum.
Mi wytrzymuje góra 1,5 dnia: średnio gadam dziennie ok. 50 min., mam włączone 3G, kilka razy włączam WiFi dla sprawdzenia poczty oraz pogody.
Wave I & SGS II & SGS+
|
|
|
|
14-04-2011, 17:59
|
|
|
|
Aha dzięki za info.
"Tak, GPS potrzebuje połączenia z internetem, ale są to groszowe sprawy."
Tu mam jeszcze pytanko bo o ile się nie mylę za internet się płaci od ilości przesłanych danych. A jeżeli GPS internetu używa to chyba cały czas będzie przesył?
I ciągło kase wdg taryfy operatora? Czyli w przypadku mnie 12 gr Transfer danych / 100 kb. A akurat jak juz GPS bedzie potrzebny to raczej na jakieś dalsze trasy kilku godzinne